Tuesday, June 14, 2011

gene simmons family jewels

Dit sal weer "die duiwel Gene Simmons, en sy siel vir 'n lang tyd Shannon tweed en kinders, Nick en Sophie. A & E treffer reality reeks "Gene Simmons: Familie juwele, seisoenale ses vir die eerste keer Dinsdag 14 Junie 10:00 ET uur spesiale episode.
Sal die gees van Kiss, dit begin hard en 'n groot vuurwerke met Shannon, toe hy besluit het' n verhouding met Simmons re-evaluasie te hê, en hom verlaat. Skok, miskien, maar hoe doen jy, te oordeel na die lewendige en nuttig die paar in 'n onderhoud met draaier, het hy gewerk by dinge te sien, aangesien hulle in baie gevalle, die TV-skerm, veral wanneer jy met die familie, tradisionele en gereelde tot' n mate, en liefde. " , soos beskryf in tweed en lief vir haar.
Sedert slaan van 'n uitsending in 2006, en die show geblyk te sentreer rondom Simmons clan tot' n aansienlike krag en tweed Ek dink dat die familie het so plat op die aarde aantreklik te word.
"Mense het altyd verwag dat 'n motor ongeluk," het hy gesê in' n wete lag, verward."Maar ons is nie net gewone mense, beide gebaseer op die onderste lyn is dat jy staar na -..". Only"
Tweed, het gesê dat terwyl die vertoning 'n redelike familie te daaglikse vang, is dit ook betaal interessante dinge, wat die publiek gevolg het om te doen.
"Ons praat al die tyd: Wat kan ons doen, waar om te gaan na die hulp," sê hy. "In hierdie sin, die uitstalling is goed ons familie sedert daartoe gelei dat ons dinge wat ons kan ooit 'n bron van inspirasie vir ons te doen .. Ek dink ek sal ooit valskermspring »gaan: Hy het gevra om te glimlag.
Op die meer ernstige, en het gesê dat ten spyte van die tweed en Simmons ervaar volle basis, en maak kinders geniet die show en sy ups en downs.
"Dit was 'n roller coaster vir hulle," het hy gesê. "Soos enige jongeling is normaal, hulle wil hulle immuniteit, of soms is ek net wou hulle om te meng en, natuurlik, dit is 'n goeie ding is. Ons werk met net wat kan wees. Of hulle wil tot op watter vlak hulle wil.Altyd plek vir ons, is dit gebaseer op 'n groot, maar die fases, soos enige persoon kan. "
Nuwe seisoen funksies van die eerste jaar Fakulteit Sophie, wat verhoed het dat die gevolg: «Nick was vry en helder na die komende uit die kollege, maar Sophie was 'n harde tyd toe sy eksamens, en nie aan Israel saam met ons," sê tweed.
Simmons het verkies om die blonde tevore in die geskiedenis, wat hy noem "die absolute liefde van my lewe vir 28 jaar."
"Ek is gebore in Israel, is show seisoen en ons besoek daar het die eerste keer vir my, want ek het toe ek ongeveer 8," het hy gesê. Die reis was .. Ek het gekom na Amerika met my ma en ek het nie gesien my pa, nadat hy getroud was ten minste ses keer, soos ek verstaan ​​dat in elk geval, die idee van Shannon vanaf die punt van die oog, "My ouers geskei is dit sou wees 'n goeie show .. en so ons het 'n restaurant vir aandete en mans benadering' n groot, mooi man, ek het gedink, 'n kelner, wanneer die lente op my ... wat is die broer Ek het nog nooit Dan, en twee susters, met dan' n ander suster Shannon gereël vir al my my familie my pa se verbasing, sy plan .. "
Simmons gaan voort om te verduidelik dat sedert die tweed van 'n groot familie, voel ek dat is belangrik Simons uitgebreide familie lede in te samel. "Sonder die show weer,, ek kan nie geïnspireer speel," het hy gesê.
Tweed Simmons het 'n soort van "steel" van die belangrikste tema van die uitstalling."Om te bied, veral in hierdie nuwe seisoen, en ek het my kinders met die oog op Shannon, soos 'n vader, en kyk hoe die kinders ontwikkel hulle oogpunt, dit is' n versameling goed, vir my, en die tyd om te groei, en tree op as volwassenes, ons mense." S en 12-jaar-oue seuns), die wysheid van die groot vroue van die huis, in my opinie .. "
Hierdie seisoen, Simmons gesê het, sal die aantal kykers verhoog nie net sy familie te kry om Israel te sien, maar Belize, 'n land wat nie onmiddellik sluit en dierbaar sy hart: Fort Hood in Killeen, Texas
"Afgesien van my kinders, niks maak my huil, behalwe die Verenigde State die militere, het hy die lig gebring. Seminaar in Fort Hood is inspirerend wanneer jy sien iets, as ooit tevore. Jy voldoen aan die manne en vroue daar buite in die buiteland te gaan na 'n vierde of vyfde, gevaar vir hul lewens vir die idee genoem Amerika. Hulle wakker. Ons het ander redes, maar Fort Hood die dag toe vertrek, het hy sal nie vergeet nie, is dat die onwrikbare blik, kyk na die e-pos adres, en dit lyk na "Sir Dit is ongelooflik. "
Simmons is lief vir die militêre en terug te keer na respek vir wat sy ma hom geleer het. "Ek is 'n immigrant, het hy gese. My ma het my vertel dat die Verenigde State die wereld gered talle kere, en dit is net die grootste land in die wêreld, jy wed jou gat hierdie plek vir my gegee het my lewe en my familie en my groep  is bevind dat het my alles en dan 'n paar, hoe sien jy die seisoen, veral..........

0 comments:

Post a Comment

Share |
Share

Infolinks In Text Ads

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Powered by Blogger.